Hvorfor leve efter Janteloven, når du kan leve efter dig selv?
Ved du hvad jeg har gjort denne sommer? – Det vildeste! – Det lægerne, ja eksperterne, sagde var umuligt!
Ved at leve efter min egen indre overbevisning, har jeg helbredt mig selv fra kroniske nervesmerter og nerveskade. Jeg har droppet min kørestol og krykker endda. Og det er fantastisk at stå på egne ben igen, kan jeg godt love dig!
Er du nysgerrig? Ja, det ville jeg dælme også være!
Så læs mere. Hvis ikke, så er dette event ikke for dig.
Jeg har brugt tankerne enorme muligheder, og via meditation fundet ind til, at gøre mig rask.
Det vil jeg dele med dig. Men også helt generelt, hvordan vi med vor tanker kan forme vores liv i et meget større omfang end vi er opvoksede med at tro.
Kom og på inspiration og gode konkrete muligheder, du kan tage med dig hjem og bruge i din hverdag.
For det handler om at kravle ud af boksen, tegne uden for alle konventionerne – og være gå i kontakt med dig! Sande dig, og alt det du gerne vil, men ikke tør pga. den der ‘For det kan man jo ikke’! – kultur, vi begrænser os selv – og hinanden – med.
Tilmelding her! Skriv i kommentar felt, hvis du vælger at betale early bird! Tak.
Pris: Early bird 100 kr indbetales senest d. 25.8.14 på indbetales på: 6610-0002162669.
I døren: 150 kr.


Hvornår skal der indbetales 100 kr. ved Early Bird?
Mvh
Kate Funck
Hej Kate.
Åh godt du spørger!!
Early Bird gælder til og med mandag 25. Aug. 14.
Håber at se dig –
KH Odile
Jeg vil gerne med til foredraget og betale Early Bird
Kære Sonja.
Tak for din tilmelding – jeg noteret at du kommer d.4.9.
Kærlige tanker Odile
Kære Odile
Jeg glæder mig rigtig meget til dit foredrag, og til at se dig! <3 Og så er jeg Early Bird.
De kærligste hilsner
Helle
Så dejligt – glæder mig!!
Kærligst, Odile
Vil gerne betale early bird
Kære Marietta.
Jeg noterer dig på listen og vi ses d. 4.sept på Mariendalsvej. Glæder mig!
Kærlige hilsener
Odile
Smukke Odile,
Vil meget gerne deltage…kan se early birden er fløjet…så vil du stadig have indbetaling på din konto eller bare i døren…
Mange år siden…men jeg glæder mig til at se dig igen. .. ♥
Kram
Regitze Lambaa
Hej Regitze.
Skønt du kommer!!
Du kan sagtens betale når du kommer. Ellers pr MobilePay – hvis du bruger det? Nu har jeg registreret dig på listen over gæster. Og jeg så meget glæder mig til at se dig og dele en god stund med dig.
Kærligst
Odile