Foredrag om tankernes kraft – på Frederiksberg.

Hvorfor leve efter Janteloven, når du kan leve efter dig selv?

Ved du hvad jeg har gjort denne sommer? – Det vildeste! – Det lægerne, ja eksperterne, sagde var umuligt!

 

Skærmbillede 2014-07-27 kl. 19.00.13

Ved at leve efter min egen indre overbevisning, har jeg helbredt mig selv fra kroniske nervesmerter og nerveskade. Jeg har droppet min kørestol og krykker endda. Og det er fantastisk at stå på egne ben igen, kan jeg godt love dig!

Er du nysgerrig? Ja, det ville jeg dælme også være!
Så læs mere. Hvis ikke, så er dette event ikke for dig.

Jeg har brugt tankerne enorme muligheder, og via meditation fundet ind til, at gøre mig rask.

Det vil jeg dele med dig. Men også helt generelt, hvordan vi med vor tanker kan forme vores liv i et meget større omfang end vi er opvoksede med at tro.

Kom og på inspiration og gode konkrete muligheder, du kan tage med dig hjem og bruge i din hverdag.

For det handler om at kravle ud af boksen, tegne uden for alle konventionerne – og være gå i kontakt med dig! Sande dig, og alt det du gerne vil, men ikke tør pga. den der ‘For det kan man jo ikke’! – kultur, vi begrænser os selv – og hinanden – med.

hængekøje foto sommer 2014

 

Tilmelding her! Skriv i kommentar felt, hvis du vælger at betale early bird! Tak.

Pris: Early bird 100 kr indbetales senest d. 25.8.14 på indbetales på: 6610-0002162669.

I døren: 150 kr.

 

 

  10 comments for “Foredrag om tankernes kraft – på Frederiksberg.

  1. Kate
    19. august 2014 at 16:51

    Hvornår skal der indbetales 100 kr. ved Early Bird?

    Mvh

    Kate Funck

    • Odile
      19. august 2014 at 17:02

      Hej Kate.

      Åh godt du spørger!!
      Early Bird gælder til og med mandag 25. Aug. 14.

      Håber at se dig –
      KH Odile

  2. Sonja Nolsø
    20. august 2014 at 07:46

    Jeg vil gerne med til foredraget og betale Early Bird

    • Odile
      20. august 2014 at 13:40

      Kære Sonja.
      Tak for din tilmelding – jeg noteret at du kommer d.4.9.
      Kærlige tanker Odile

  3. 24. august 2014 at 13:01

    Kære Odile

    Jeg glæder mig rigtig meget til dit foredrag, og til at se dig! <3 Og så er jeg Early Bird.

    De kærligste hilsner
    Helle

    • Odile
      24. august 2014 at 14:37

      Så dejligt – glæder mig!!
      Kærligst, Odile

  4. Marietta Kolind
    25. august 2014 at 09:50

    Vil gerne betale early bird

    • Odile
      25. august 2014 at 12:27

      Kære Marietta.

      Jeg noterer dig på listen og vi ses d. 4.sept på Mariendalsvej. Glæder mig!
      Kærlige hilsener
      Odile

  5. Regitze Lambaa
    28. august 2014 at 08:10

    Smukke Odile,

    Vil meget gerne deltage…kan se early birden er fløjet…så vil du stadig have indbetaling på din konto eller bare i døren…

    Mange år siden…men jeg glæder mig til at se dig igen. .. ♥

    Kram

    Regitze Lambaa

    • Odile
      28. august 2014 at 11:51

      Hej Regitze.
      Skønt du kommer!!
      Du kan sagtens betale når du kommer. Ellers pr MobilePay – hvis du bruger det? Nu har jeg registreret dig på listen over gæster. Og jeg så meget glæder mig til at se dig og dele en god stund med dig.
      Kærligst
      Odile

Comments are closed.

Visit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On PinterestVisit Us On Youtube